במידה ומתאפשר לכם, איסוף עצמי הינה האופציה המועדפת גם עבורנו וגם עבורכם כלקוחות משלוש סיבות עיקריות:
א. בניגוד לחברות אחרות, איננו מרוויחים על המשלוח, אלא הוא מוענק לכם בעלות מסובסדת, כך שאם באפשרותכם לחסוך בעלויות המשלוח - מה טוב.
ב. בסניף תוכלו לשאול כל שאלה תפעולית בקלות ולוודא שאתם מתפעלים את המוצר כהלכה טרם עזיבת הסניף.
ג. בסניף תקבלו הדרכה קצרה על המוצר ותוכלו להתייעץ עם איש מקצוע לגבי דברים נוספים שאולי נשכחו ו/או שכדאי לכם לצרף להזמנה - וכך לקבל תשובה מלאה ואספקה מיידית - במקום.
משלוח:
אנא היו זמינים בטלפון בסמוך לשעת ההגעה שתואמה לכם. אנא ענו לכל שיחה נכנסת גם אם המספר לא מוכר לכם, שכן זה עשוי להיות השליח שלנו שלא מצליח למצוא אתכם ולמסור לכם את המוצר. במידה קבעו איתכם שעה או זמן מוגדר - אנא עימדו בלוח הזמנים. אנו משקיעים מאמצים רבים להביא את המשלוח בשעה היעודה לביתכם. איחור או עיכוב שיגרם מכך שלא תהיו במקום שנקבע יגרום לעיכוב במשלוחים של הלקוחות הבאים.
אנא גלו הבנה ותודה מראש על תשומת הלב.
מחירון משלוחים:
א. לפריט במשקל של עד חצי קילו ו/או הניתן להובלה ע"ג אופנוע:
25 ₪ לכל צד ע"י שליח שימסור לכם את המוצר ויאסוף מכם בחזרה.
מותנה בהזמנה בסך של 100 ₪ ומעלה.
פריטים לדוגמא : ראוטר, מערכת ניווט.
ב. משלוח + התקנה ע"י עובד מקצועי ומיומן של "בסט רנט":
משלוח הכולל התקנה ופירוק ע"י עובד "בסט רנט" שיתקין עבורכם את המוצרים במקום האירוע,
מחירי ההובלה וההתקנה, הפירוק והאיסוף מותנים בסוג הציוד, אופי ההתקנה, מיקום ושעות הארוע.
ג. שעת טכנאי/מפעיל:
באפשרותכם להזמין טכנאי/מפעיל שיהיה נוכח במהלך האירוע ויתפעל עבורכם את הציוד,
או שיהווה גיבוי טכני לאירוע לפי מפתח של 100 שח לשעת טכנאי.
חשוב:
התגמשות מצדכם בזמני ההגעה תאפשר לכם להוזיל משמעותית את עלות המשלוח. כך לדוגמה אם יוצאת הזמנה גדולה מצידכם או אפשרות להימנע מאיסוף הציוד באותו יום בשעה מאוחרת.